Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

MANTINADES KARDIAS


ΘΗΛΕΙΑ...Η ΖΗΛΕΙΑ..ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ....ΣΤΕΛΝΕΙ THN...ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ.... ΑΓΑΠΗ...ΚΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ....ΔΙΧΩΣ ΤΥΨΕΙΣ... ΘΑΝΑΤΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!... 15.2.2012
ΑΔΕΙΟΣ...Ο ΜΠΕΤΗΣ ΣΟΥ...ΚΕΝΟΣ.....Μ' ΕΝΑ... ΤΑΤΤΟΟ...ΝΑ ΕΧΕΙ.... ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ...ΔΥΟ ΑΡΧΙΚΑ....ΔΙΧΩΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ....ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ....♥Π♥ 12.2.2012
ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ... ΔΕ ΜΑΛΩΣΑ....ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ..... ΑΝΕ ΤΗΣ ΠΩ... ΜΗΝ ΑΓΑΠΑΣ....ΝΕΚΡΟ ΚΟΡΜΙ... Θ ΑΦΗΣΕΙ!!!!!!.....
ΠΗΡΕ ΜΟΡΦΗ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ....ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ... ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ...Π' ΑΝΑΜΝΗΣΗ...ΜΟΝΟ Σ ΕΧΕΙ..
ΠΟΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ....ΚΛΑΙΕ .ΚΑΙ ΘΡΗΝΕΙ....ΑΝΤΑΜΑ....ΓΙ ΑΓΑΠΗ...ΑΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕ...ΤΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΤΑΜΑ???....
ΣΗΚΩ ΚΑΡΔΙΑ...ΑΠΟ ΤΟ ΒΩΜΟ...ΤΣ ΑΓΑΠΗΣ ...ΕΛΑ ΠΑΜΕ... ΘΥΣΙΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΝΟΥΝ...ΑΥΤΟΙ...ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΟΙΓΟΥΝ...ΧΑΜΕ!!!.1,2,2012
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ... ΜΑΓΑΖΙ...Η ΚΑΡΔΙΑ....ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ...ΝΑ ΒΑΝΕΙ.... ΑΓΑΠΗ...ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ...ΤΟ...ΕΓΩ ΣΟΥ...ΝΑ ΤΑ ΦΤΑΝΕΙ...3,2,2012
ΤΣΗ ΛΟΓΙΚΗΣ... Ο ΟΡΙΣΜΟΣ.....ΠΕΤΡΙΝΗ... ΚΑΡΔΙΑ ΡΑΓΙΖΕΙ....ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΨΥΧΗ.....ΕΚΕΙΝΗ...ΤΗΝ ΟΡΙΖΕΙ... 2.2.2012
ΑΣΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Α'ΘΕΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ..ΘΑ ΤΥΠΩΘΕΙ ΣΕ ΛΕΞΕΙΣ...ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝΑΙ...ΓΙ'ΑΥΤΟ ΘΩΡΡΕΙΣ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΑΠ'ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΚΥΛΟΥΝΕ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ..ΕΣΤΗΣΑ ΚΑΒΑΛΕΤΟ..Κ' Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ'ΤΖΗ... ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΠΩΣ Ν'ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ.. ΑΦΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΚΕΨΗ.. ΚΑΙ ΤΣΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΣΕ'ΝΑΝΕ.. ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΛΟΥΘΩ..ΤΣΗ ΛΟΓΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ..ΓΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΟΥ..ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΚΙΑ ΚΟΙΤΩ,ΕΧΕΙ ΜΟΡΦΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ...ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΚΙΑ ΚΟΙΤΩ Τ'ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΣΟΥ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ.......ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΝΑΣ...ΓΕΝΝΑ.....ΕΜΠΟΔΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΗΚΕ....ΝΑ ΣΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!!!!!!...♥Π♥
ΠΑΡΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΒΑΘΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΡΦΩΣΕΙΣ ΑΦΟΥ Σ" ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΙΣΤΑ ΝΑ ΤΗΣ Τ"ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙΣ ΚΑΤΣΙΛΛΗ ΤΣΑΜΠΙΚΑ
Παψε καρδια μου να πονας για οτι δεν αξιζει...γιατι η ζωη ειναι μικρη για να την χαραμιζεις..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ωστε να ζεις και ν'αναπνες την εννοια μου θα εχεις στα χερια σου ειχα την καρδια και α'συχα την προσεχεις.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κανε καρδια μου υπομονη μη δινεις σημασια σ'αυτους που σε πληγωσανε γιατι τους διδεις Αξια.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Καρδια μου ανατρανησε που πηγε η αντοχη σου Χιονιας ηταν και περασε δειξε τη δυναμη σου..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Καμε καρδια μου υπομονη και εδω πληρωνουνται ολα θα ξημερωσει και για μας εκεινη'να η ωρα..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Καμε καρδια μου υπομονη και εδω πληρωνουνται ολα θα ξημερωσει και για μας εκεινη'να η ωρα..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κουραγιο λεω τση καρδιας οντε τον συναντησεις γιατι ξανα τα γονατα δεν θελω να λυγισης..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ποτε μια δυνατη καρδια..δεν κλαιει να την θωρουνε.γιατι δεν θελει αλλες καρδιες..να στεναχωριθουνε.. Και αναζητα τη ΜΟΝΑΞΙΑ...τον πονο να κονεψει..και εκια αμολα το δακρυ της σαν ποταμος να τρεξει.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κλαινε κ'οι δυνατες καρδιες... μα' εχουνε βρει το τροπο... το δακρυ τους χαμογελο... να φαινεται στο κοσμο.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ Μα σ'α'πομεινουν μοναχες .... ξεσπουν κι'αυτες στο κλα'ημα ... κι'αφηνουνε τα δακρυα ... να φαινουνται στα μαθια.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Καρδιές που μένουν μοναχες ξεσπουν και αυτες στο κλαημα..και αφηνουνε τα δακρυα να φαινουνται στα ματια.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Παψε καρδια μου να πονας για οτι δεν αξιζει..γιατι η ζωη ειναι μικρη για να την χαραμιζεις.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Σαν αγαπησει η καρδια την λογικη την χανει γιατι ερχεται ο ερωτας και φιμοτρο τσι βανει..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ξεχειλισε τσ' υπομονης.και παλι το ποτηρι..ποσο ν'αντεξει η καρδια να μη χαλα χατιρι.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κλαινε και οι δυνατες καρδιες μα εχουνε βρει τον τροπο..το δακρυ τους χαμογελο να φαινεται στον κοσμο.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Εγω εχω μαθει την καρδια το δακρυ της να κρυβει..και μονο το χαμογελο στο πρωσωπο να δειχνει. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ.ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΡΓΩΝΕΙ..ΤΟ ΧΑΔΙ ΣΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝΕ ΠΥΡΩΝΕΙ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΤΡΕΞΕ ΠΟΤΑΜΟΣ ΞΕΠΛΥΝΕ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ ΑΠΟΥ ΣΤΑΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...ΤΣΙ ΠΙΚΡΑΣ ΤΟ ΣΑΡΑΚΙ....ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Στη κόλαση σου κι αν καώ, το μόνο που φοβούμαι,πως τ' όνομά σου στσι πλήγες,οι άλλοι θα το δούνε....
Ποιός είδε στο γιαλό λαγό, και στο βουνό δελφίνι,και μια καρδιά που στου σεβντά, ν΄αντέχει το καμίνι
Αεροπόρος θα γενώ, για να πετώ κοντά σου, ερωτική προσγείωση να κάμω στην καρδιά σου.
Ποσο να αντεξει η καρδια, Και ποσο να χωρεσει, Μια αγαπη ατελειωτη, Πειτε πως θα μπορεσει,
εχω πληγη που αιμοραγει..απ'του σεβντα τα παθη....γιατι μεγαλωσε ο καημος..απ'της καρδιας τα λαθη..
κι αποψε να χωρισουμε.... σου λεω δεν με νοιαζει....γιατι εφυγε το νεφαλο...και στην καρδια μου λοιαζει..

Ποτέ δεν το περίμενα.....Οτι τα δυό του χέρια.....Που κάποτε μ 'αγκάλιαζαν.....Θα γίνονταν μαχαίρια
ποτε δεν το περιμενα....οτι τα δυο του χερια...θα μου λαβωναν την καρδια...ως δικοπα μαχαιρια...
Παιχνιδια παιζει η ζωη νου και καρδια μπερδευει,που αλλα θελει η καρδια κ'ιαλλα ο νους παλευει!!
Δεν την ανοίγω την καρδιά.....Να βάλω την χαρά μου.....Αφού ξέρω δεν κάθεται.....Πολύ καιρό κοντά μου.
ολου του κοσμου τσ' ομορφιες κ οτι μπορει να νιωσει, τα δινει μ' ενα κοιταγμα σε οποιον την ανταμωσει..
μοναχα με τη σκεψη της κ ενα χαμογελο της,, μπορω να κανω οτι ζητα, κ να ποθανω ομπρος της...
μ'ανθους κ ροδοπεταλα η σκεψη της με ραινει,, κ ολους τσι πονους του κορμιου κ τσι καρδιας ξεπλενει....
Κλαινε και οι δυνατες καρδιες μα εχουνε βρει τον τροπο. το δακρυ τους χαμογελο να φαινεται στον κοσμο...Μα σαν πομεινουν μοναχες ξεσπουν και αυτες στο κλαμα και αφηνουνε τα δακρυα και φαινουντε στα ματια..Π.Σ
Εγω εχω μαθει την καρδια το δακρυ της να κρυβει.και μονο το χαμογελο στο προσωπο να δειχνη..Π.Σ
Oυτε σαν σκεψη απ' το μυαλο, δε θελω να περασεις, ειμαι μικρος και μονομιας, εσυ θα με γερασεις....
Στα μονοπάθια του μυαλού, μερόνυχτα γυρίζω,κι η σκέψη μου τη σκέψη σου, να απαντήξει ελπίζω...
Δότης θα γίνω των ματιών, σ' όποιο τυφλό θελήσει, στη γειτονία τση μόνιμα, να πάει να κατοικείση....
Στου φαραγγιού τη μια μεριά στέκω και σου φωνάζω και τ' όνομα πολλές φορές γροικώ κι αναστενάζω...
Ηθελα να'μαι υπνος τσι,τα βραδυα να με θελει,να γινομαι κυριαρχος, σε ολα τζη τα μελη
Θα ήθελα στο μπέτη μου, να' χω καρδιές, χιλιάδες... να σ' αγαπάει κάθε μια, πιότερο απ'τις άλλες...!!!
Καιρό καιρό λογίζομαι τση μοίρας τα γραμμένα
μα σ'έχω πάντα φυλαχτό με τση καρδιάς το αίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου