Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

MANTINADES GAMOY-ARAVONA


θέλω κανίσκι να βαστάς, φως μου όντε γυρίσεις, τα όνειρα, τσι σκέψεις μας, τσι τόσες άναμνήσεις..
Αστράφτει στον ήλιο ο χρυσός, και μες τη νύχτα τα’ άστρο, Αστράφτει και η νύφη μας, στο νυφικό της άσπρο.
Στη μεγαλύτερη χαρά, που σαν γονιός θα νοιώσω, Θέλω και φίλους και εδικούς, τότε να καμαρώσω.
Στο νέο μας ξεκίνημα, σας θέλουμε κοντά μας, Να μοιραστούμε όλοι μαζί, τη μέρα της χαρά μας
Ήρθε ο καιρός οι δυο καρδιές, να σμίξουνε ομάδι, κι η μια τσ'αλλής να δώσουνε, τσ' αγάπης το σημάδι
Με το συμπάθειο γαμπρε μα γιάντα δεν ερώτας τσι μαυροκακομοίρηδες τσι παντρεμένους πρώτας
Αν δεν μου δώσει ο κύρης σου το πιο καλό χωράφι θα βαρεθεί να σε θωρεί να κάθεσαι στο ράφι
Το δωρο για τον γαμο μου εγω θα το διαλεξω θα'ναι κοντο καλαζνικοφ με τ'ονομα μου απεξω
Πείτε τσι δεν παντρεύομαι θηλεία εγώ δε βάνω,κι αρραβώνα ποιο καλά θα το σκεφτώ να κάμω
Άμε να πεις του κύρη σου του μέλλοντα μπαμπά μου να μην ανακατεύεται εις τα προσωπικά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου