Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

MANTINADES AGAPIS



ΜΕΤΑ...ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΕΡΑΣΣΑ....ΑΓΑΠΗΣ...ΑΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΕΙ..... ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ...ΤΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ.....ΔΙΑΒΑΤΕΣ...ΕΙΝ' ΟΙ ΠΟΝΟΙ.... 12.2.2012
ΓΙΑ Ν ΑΓΑΠΑΣ....ΘΕΛΕΙ ΚΑΡΔΙΑ....ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΓΑΛΗ.... ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΣΑΙ....ΓΙ ΑΥΤΗΝ....ΟΤΑΝ ΑΝΗΚΕΙ...Σ ΆΛΛΗ!!!!!!!..♥Π♥
ΓΟΛΓΟΘΑΣ...Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ.....ΜΕ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟ ΨΕΜΜΑ....ΑΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ....ΔΙΧΩΣ...ΝΑ ΣΤΑΞΕΙ ΑΙΜΑ... 5.2.2012
ΑΓΑΠΗ ΑΠΟΥ ΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ.....ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝΕ ΒΓΑΖΕΙ....... ΚΑΙ ΣΤΟ 'ΓΙΑΤΙ' ΑΠΑΝΤΗΣΗ.......ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥ ΣΤΑΖΕΙ...
ΚΟΡΦΗ.... ΠΟΜΕΝΕΙ ΤΟ♥Σ ΑΓΑΠΩ♥....ΠΟΥ ΟΡΕΙΒΑΤΩ.... ΧΑΜΕΝΑ.... ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΟΥ.....ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ.... ΕΝΑ!!!!!!!!!!....
ΑΝ ΥΠΟΦΕΡΩ ΣΤΗ ΖΩΗ....ΓΙΑ ΣΕ...ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ... ΠΑΡΑΝΟΜΑ Σ ΑΓΑΠΗΣΑ...ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ...ΠΛΗΡΩΝΩ...
ΔΕΝ ΕΠΑΨΑ ΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ...ΑΣ ΕΙΣΑΙ... ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΞΕΝΑ... ΜΙΑ ΖΩΗ... Θ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ...ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ... ΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ.....
Η ΑΓΓΑΛΙΑ.... ΠΟΥ Σ ΕΒΑΖΑ....ΑΖΩΝΤΑΝΗ.... ΠΕΝΘΕΙ ΜΕ... ΕΤΣΑ... Μ' ΚΑΝΕ Η ΦΥΓΗ...ΤΣ' ΑΓΑΠΗΣ...ΚΑΙ ΠΟΝΕΙ ΜΕ.. 5.2.2012
ΤΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ΦΥΛΛΑ ΞΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΚΟΡΠΑ Ο ΑΕΡΑΣ...ΤΣΙ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΟΙ ''ΦΙΛΙΕΣ''ΠΟΥ'ΝΑΙ ΤΣΙ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΟΥΖΟΥΛΑΝΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΑΥΤΗ Η ΣΧΕΣΗ,ΜΥΑΛΟ ΣΤΑΛΙΑ ΔΕ ΜΑ'ΦΥΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ...ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΑΓΡΙΟ ΠΕΡΔΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΜΕΡΩΣΩ...ΚΑΙ ΤΣΙ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΑΞΕ ΜΕΣΑ ΘΑ ΣΕ ΚΛΕΙΔΩΣΩ...ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΓΙΟΥ..ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ..ΑΠΟΥ ΣΚΟΡΠΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΥΣΙΜΑ..Τ'ΑΝΕΜΟΥ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
Αγαπης αναμαρτητο..δειξε μου φιλε ΕΝΑ!να πει πως τα καταφερε..και να μη γ-κανει ουτ' ΕΝΑ!..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΑΓΑΠΗ!!!!!!!! ~ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΑΘΕ Ν'ΑΓΑΠΑΣ'' ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ'' ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ'' ΟΤΙ ΔΕ ΣΕ ΣΚΩΤΟΝΕΙ'' ~ ΣΤΑΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΗ ΖΩΗ'' ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ'' ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΝΕΤΑΙ'' ΚΙ ΟΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΕΙ'' ~ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΙΣΕ'' ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ'' ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ'' ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ'' ~ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΛΟΙ'' ΠΟΥ'ΝΕ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ'' ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ' ' ΛΕΣ ΚΙ'ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ'' ~ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΙ ΑΓΩΝΙΑΣ'' ΤΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ'' ΑΦΟΥ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΑ'' ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ'' ~ ΚΑΚΟ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΕΙΣ'' ΓΙΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ'' ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!ΑΦΗΣΕ'' ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ'' ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©20/09/2011 COPYRIGHT:ALL RIGHTS RESERVED
ΣΗΚΩ ΚΑΡΔΙΑ...ΑΠΟ ΤΟ ΒΩΜΟ...ΤΣ ΑΓΑΠΗΣ ...ΕΛΑ ΠΑΜΕ... ΘΥΣΙΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΝΟΥΝ...ΑΥΤΟΙ...ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΟΙΓΟΥΝ...ΧΑΜΕ!!!...♥Π♥ 1.2.2012
ΣΤΑΛΙΑ...ΣΤΑΛΙΑ... Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ...ΣΑΝ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΨΙΧΑΛΑ...ΟΣΑ ΤΗ ΔΙΨΑΣΜΕΝΕΙ ΓΗ... ΤΗΝ ΠΙΝΩ ΣΤΑΛΑ,ΣΤΑΛΑ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
ΑΛΛΑΡΓΑ, ΕΡΧΟΝΤΕ ΟΙ ΧΑΡΕΣ,ΘΕΝΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΡΘΟΥΝΕ,ΚΑΙ ΑΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ,ΟΣΟΙ ΤΣΙ ΚΑΡΤΕΡΟΥΝΕ!
ΑΓΑΠΗ!!!!!!!! ~ ''ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΑΘΕ Ν'ΑΓΑΠΑΣ'' ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ'' ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ'' ΟΤΙ ΔΕ ΣΕ ΣΚΩΤΟΝΕΙ'' ~ '''ΣΤΑΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΗ ΖΩΗ'' ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ'' ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΝΕΤΑΙ'' ΚΙ ΟΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΕΙ'' ~ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΙΣΕ'' ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ'' ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ'' ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ'' ~ ''''ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΛΟΙ'' ΠΟΥ'ΝΕ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ'' ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ' ' ΛΕΣ ΚΙ'ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ'' ~ ''''ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΙ ΑΓΩΝΙΑΣ'' ΤΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ'' ΑΦΟΥ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΑ'' ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ'' ~ '''ΚΑΚΟ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΕΙΣ'' ΓΙΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ'' ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!ΑΦΗΣΕ'' ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ'' ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ©
Αν δεν ανθισει το δεντρο πως θελεις να καρπισει... και Σεβντας... αν δε δοκιμαστει πως θελεις να κρατησει...ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Αν δεν ανθισει το δεντρο πως θελεις να καρπισει... και Σεβντας... αν δε δοκιμαστει πως θελεις να κρατησει...ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΣ ΣΤΑΓΟΝΑ ΝΑ Σ'ΑΓΓΙΞΕΙ..ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.. ΠΟΥ'HΡΘΕ ΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΣΕΙ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ανθρωπος που ειναι εγωιστης αγαπη δεν κατεχει..γιατι εχει τον εγωισμο για μονιμη του σχεση.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Το δρομο της καρδιας κλουθω στης λογικης δεν μπαινω..για δεν υπαρχει λογικη για τον ερωτευμενο..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Αν αγαπουνε οι νεκροι και παω προς τον αδη στο τελευταιο το σκαλι θα σ'ανημενω να'ρθεις..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Φιμοτρο βανει ο ερωτας στην λογικη της σκεψης..να μην γροικαει η καρδια δεν κανει και δεν πρεπει..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Τον ερωτα μας εδικασες να ζει σ'ανυπαρξια για δε σ'αφηνει ο εγωισμος.. οσο του διδεις αξια..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Καθε που βλεπω θαλασσα τα ματια σου θυμουμαι..και ναυαγος η σκεψη μου στα κυματα σου ειναι..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Σαν τη φρεσκαδα του χιονιου οταν θα πρωτοπεσει..ετσι η σκεψη μου ριγα απανω σου να θεσει.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
..ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ...ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟΥΣ....ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ...ΟΠΩΣ ΕΓΩ...ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ!!!!!
Ειναι πουλια απου πετουν κι'ναι δυστυχισμενα κι'αλλα στη Γη σαλευγουναι κι'ναι ευτυχισμενα..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Θα'θελα κρινος να γενω...και συ βροχης ψυχαλες να πεφτεις και να ξεδιψω...τσι δροσερες σου αγκαλες..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΡΩΤΗΞΑΝΕ'ΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΕΙΝΤΑ ΣΗΜΕΝΕΙ ΑΓΑΠΗ! ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΣΣ ΔΕΙΞΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΜΗΝ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΘΥΝΗ..ΠΑΛΙΟΣ ΣΕΒΝΤΑΣ ΤΑ ΣΚΟΤΩΣΕ ΠΡΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ..
ΣΤΑΛΙΑ,ΣΤΑΛΙΑ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΑΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΟΡΤΑΙΝΩ ....ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔIΨΑΣΜΕΝΗ ΓΗ.. ΤΗΝ ΜΠΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κανε καρδια μου υπομονη μη δινεις σημασια σ'αυτους που σε πληγωσανε γιατι τους διδεις Αξια.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΕΓΩ ΘΑ ΖΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΔΙΚΟ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΟΥ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΕΓΩ ΘΑ ΖΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΔΙΚΟ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΟΥ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Σ'ΑΣΤΡΟ ΠΟΥ ΣΒΥΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΕΥΧΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΜΩ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΡΙΧΝΕΙ ΧΑΜΩ!... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΑΛΛΟΣ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ Η ΦΛOΓΑ ΤΟ ΑΡΓΟΛΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΧΕΡΑ ΜΟΥ ΣΒΥΣΤΩ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΝΑΓΜΟΣ ΤΟ ΛΙΩΝΕΙ..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ... ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΖΗΤΙΑΝΑ... ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΕ ΞΕΓΕΛΑ.... Η ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ Η ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!!! ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Αν δεις τα Ματια σου στεγνα κι'αλλοι Πλαντουν στο κλα'ιμα θα'ναι γιατι Εκλαιγα Εγω! και για τους Δυο μας Παντα... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Μπροστα δεν ξερω τι θα βρω.... μα πισω δε γυριζω....γιατι'χω μαθει ν'αγαπω..να ζω και να ελπιζω... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Μπροστα δεν ξερω τι θα βρω.... μα πισω δε γυριζω....γιατι'χω μαθει ν'αγαπω..να ζω και να ελπιζω... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Μπροστα δεν ξερω τι θα βρω μα πισω δε γυριζω...γιατι δεν εμαθα ποτε'ς.... Εγω να γονατιζω.....ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ...... ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΥΦΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΜΕΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ...... ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΥΦΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΜΕΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΔΕΝ ΜΕ ΦΟΒΗΖΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΟΡΓΑ Η ΑΡΓΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ.....ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΟΜΩΣ ΤΣΙ ΞΕΝΙΤΕΙΑΣ ΧΩΜΑ ΜΗ ΜΕ ΣΚΕΠΑΣΕΙ........ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ..
Δεν τα μαζευω τα φτερα Μοιρα μου να πλανταξεις... κια θελεις να χαθεις και Εσυ ..ελα να μου τα σπασεις..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κοντρα θα παω τσι Μοιρας μου...οσο κια με πληγωνει.... δε μου τα σπαει τα φτερα απλα τα δυναμωνει.....ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Κοντρα θα παω τσι Μοιρας μου...οσο κια με πληγωνει.... δε μου τα σπαει τα φτερα απλα τα δυναμωνει.....ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ενας ...καφες..... ειναι η ζωη.......και σε μικρο..... φλυτζανι.... Αλλος...τον πινει...ολοκληρο.... κι αλλος.....στη μεση... φτανει...(Αγνωστου)
ΒΟΥΒΟ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΚΥΛΗΣΕ... ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΡΗΣΗ ΣΟΥ.. ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ...Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ....ΘΥΜΗΣΟΥ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΓΚΕΜΙΣΤΗΚΕ...ΔΑΚΡΥ ΝΑ ΜΗ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΚΛΑΨΕ Α'ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ...ΑΛΛΟ ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΕΙΣ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Καρδιές που μένουν μοναχες.....ξεσπουν και αυτες στο κλαημα..... και αφηνουνε τα δακρυα.....να φαινουνται στα ματια..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ..(C)copyrigt(R)
ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΓΚΕΜΙΣΤΗΚΕ...ΔΑΚΡΥ ΝΑ ΜΗ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΚΛΑΨΕ Α'ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ...ΑΛΛΟ ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΕΙΣ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ...ΚΑΙ ΣΥΝΝΟΡΑ Η ΣΚΕΨΗ... ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΦΥΣΑ ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ Τ'ΑΡΕΣΕΙ .... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ...ΚΑΙ ΣΥΝΝΟΡΑ Η ΣΚΕΨΗ... ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΦΥΣΑ ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ Τ'ΑΡΕΣΕΙ .... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ...ΚΑΙ ΣΥΝΝΟΡΑ Η ΣΚΕΨΗ... ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΦΥΣΑ ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ Τ'ΑΡΕΣΕΙ .... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΕΧΩ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΝΑ ΜΙΛΩ,ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ! ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΣ ΔΕ ΒΑΖΩ'''... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΕΧΩ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΝΑ ΜΙΛΩ,ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ! ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΣ ΔΕ ΒΑΖΩ'''... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ ΜΕ ΦΙΛΕΙΣ ΚΑΙ'ΓΩ ΔΕΝ ΑΝΑΣΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΟΛΓΟΘΑ ΣΙΓΑ,ΣΙΓΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ.....ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΕΧΩ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΝΑ ΜΙΛΩ,ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ! ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΣ ΔΕ ΒΑΖΩ'''... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΣΦΑΛΩ (ΚΛΕΙΝΩ) ΤΑ ΜΑΘΙΑ ΤΑΧΤΙΚΑ... ΔΑΚΡΥ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ Μ'ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ!!!! ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
'''Ξεχνα αυτα που ηξερες... δεν ειμαι πια το θυμα...αλλη αγαπη εκαμα... και ολα μου πανε πριμα'''...
Με το νοθιά εμάλωσα και του βοριά μανίζω, γιατί σκορπίζει τ΄άρωμα του ρόδου απου μυρίζω !!!
Σου χαλαλίζω την καρδιά, τα όνειρα και τη νιότη..αφού για 'σενα μόνο ζω άντρα μου Ρεθεμνιώτη!!!!
ΠΟΥ ΝΑ ΤΗ ΒΡΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ.. ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ... ΠΟΥ ΠΑ' ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΠΝΟΗ.. Κ ΛΕΣ... ''ΘΑ ΤΗ ΣΚΟΤΩΣΩ''........ Σ.Τ
Δεν είναι πως δε σ' αγαπώ Μη μου θυμώνεις πάλι Μα όταν πάω εγώ από 'δω Εσύ πας απ' την άλλη
Αστέρια πια δε πέφτουνε, στον ουρανό που βλέπω,και η χαρά περνάει συχνά, 'πο μέρη που δε στέκω.......
ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΡΩΤΑΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΟΥ,ΘΑ ΣΕ ΚΡΑΤΑΩ ΦΥΛΑΚΤΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!!!!
Μονο μιαν ωρα χαιρομαι....την ωρα που χαραζει......που φευγει η σκεψη κι ερχετε με σε και κουβεντιαζει!!!!!!!
Στον ουρανο τσ αγαπης μου, μονο αετοι πετουνε,γι' αυτο και αδυναμα πουλια, να βγουνε δεν μπορουνε...
Kαι να μου γραψεις Σ'αγαπω λαθος θα 'ναι γραμμενο...γιατι αγαπη τι θα πει...δεν εχεις μαθημενο!!
Όποιος δεν θέλει ζεστασιά,στο τζάκι μη καθίζει,κι όποιος δε θέλει να πονεί δε πρέπει ν' αγαπίζει..
Ήλιε, του κόσμου βασιλιά, ποτές μην αγαπήσεις, γιατί στ'ς αγάπης τον καημό τη φλόγα σου θα σβήσεις...
Σε θέλω εδώ, μ'αφού 'σαι αλλού.. φως μου τα μάτια κλείνω....... βάζω δυο κούπες έρωτα και στην υγειά σου πίνω!!!!
περνάνε οί μέρες καί πονώ...οί νύχτες καί δακρύζω... ο χρόνος φεύγει δέ γυρνά...σάν τό κλαδί ραγίζω ! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
σκέψη κρυφή στόν άνεμο...αγάπη σ έν αστέρι... χάθηκ ο ήλιος δέν μπορεί...κοντά μού νά σέ φέρει ! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
θάλασσα γίνε καί νερό...να ρθώ να κολυμπήσω... νά πιώ νερό στά χείλη σου...γλυκιές στιγμές νά ζήσω! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
άσπρα γυνήκαν τά μαλιά...τά γένια μού σάν χιόνι... μά χω καρδιά άπ αγαπά...τόν ουρανό καί λιώνει ! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
στό μονοπάτι τσί καρδιάς...θά μπώ νά περπατήσω... νά ρθώ νά δώ τά μάτια σού...στό βλέμα σού νά σβήσω ! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
θάλασσα γίνε καί νερό...να ρθώ νά κολυμπήσω... να ρθώ κερά μού νά σέ δώ...στά μάτια σού νά σβήσω ! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
Να φυγεις πλεον δεν μπορεις, Δικια μου εισαι μονο, Ζηλευω και τον ανεμο, Που σα ακουμπα στον ωμο.
Μπορω να πω δεν σ αγαπω, για σε να κανω πισω, μονο εσυ να σαι καλα, μου φθανει για να ζησω......
Με τα φτερά μου προσπαθείς, στα ύψη να πετάξεις....μα 'μαι ψηλά... κι εσύ στη γης....ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΦΤΑΞΕΙΣ?
Ω το παντέρμο Σ' ΑΓΑΠΩ, ζημιά που μου 'χει κάνει....κι εσύ γελάς με το καημό.... τση πεθυμιάς φυντάνι....?
Είσαι το δάκρυ της χαράς.....Το τέλος κάθε πόνου.....Γίνε η αρχή της συντροφιάς.....Ενός ανθρώπου μόνου
εισαι το δακρυ της χαρας το τελος καθε πονου....κι πιο σημαντικη στιγμη στο περασμα του χρονου..
Καινούργια; αγάπη αν δεν μπορείς.....Να γιάνεις την καρδιά μου....Φύγε αλάργο κι 'άσε με.....Για νά 'βρω την υγειά μου.
καινουργια αγαπη αν δεν μπορεις να γιαννεις την καρδια μου...μην με πληγωσεις μα καλα θωρρεις την καταντια μου....
θα τηνε καψω την καρδια...ανε αναγαπησει....αλλης αγαπης τον καημο...δεν θελω να γνωρισει...
πρέπει δε πρέπει "σ'αγαπώ"....ταιριάζει δε ταιριάζει....τη γνώμη τση καρδιάς γροικώ....του κόσμου δε με νοιάζειιιι.....♥
τέτοιο ωραία και όμορφη δεν έβγαλε η φύση αν είχε και οθιός σεμπτά θα σε 'χε αγαπήσει...
μαραζωσα να σ'αγαπω.... κι εγερασα μακρυα σου... κι ολη η ζωη μου εχαθηκε.... στο ονειρο του σεβντα σου.....
Άγριο ρόδο μέρεψε κι αγκάθες να μη βγάνεις,όσο τσιμπάς με και πονώ να σ' αγαπώ με κάνεις..
φίλη γυναίκα τού βουνού... τά λαμπερά σού μάτια... μέρες τά βλέπω καί πονώ... καί γίνομαι κομάτια ! πνευματικά δικαιώματα O IKAROS TIS KRITIS
'Ελεγα πως τον έρωντα, εγώ δε θα τον ζήσω μα το λεγα δεν ηξερα, πως θε να σε γνωρισω..
Όπου διαλέξεις να διαβείς,θα στέκομαι στο πλάι.....για να σου γιαίνω τσι πληγές, μα κι ότι σε πονάει...!
Φεγγάρι μου χαμήλωσε, κι απάνω ντου να φέξεις,μα μη ζηλείς τη χάρη ντου, μαζί του σαν θα παίξεις.....
Ανάθεμά τη τη φιλιά, που μπήκε μες τη μέση και τόπο η αγάπη μου, δεν ήβρηκε να θέσει.....
Μην μου ζητάς το σ΄αγαπώ, φως μου για να πιστέψεις,γιατι δεν στήριξα ποτέ τον έρωτα σε λέξεις....
Με λέξεις παίζω κάθε αργά και στη σειρά τις βάνω, Και σχηματίζω ''Σ'αγαπώ" στην σκέψη σου απάνω
Στιγμές που ζήσαμε μαζί,για πάντα θα θυμούμαι,μή με ρωτάς αν σ'αγαπώ, γιατί στεναχωρούμαι .
ένα χαράκι απότομο, η αγάπη ανάθεμά τη, πάντα μαζί με τη χαρά, κι η λύπη ακλουθά..τη
Εχάρισα σου τη καρδιά για να σου αποδείξω ότι... μπορώ και δίχως τσης... αν μ' αγαπάς να ζήσω!
Βελος να βγαλει η καρδια.. του ερωτα παλευει.... στοχο την εχει ομως αυτος... και ξανασημαδευει..
Ήθελα να 'χα δύναμη,τόση που να μπορούσα την ώρα που 'μαστε μαζί,να τηνε σταματούσα...
ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ Σ ΑΓΑΠΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΕΓΩ 'ΜΑΙ ΦΩΣ ΜΟΥ "ΑΕΤΟΣ" ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΔΕ ΚΑΝΩ...........!!!
Μείνε στον ήλιο απέναντι λίγο προτού τη δύση δύο δειλινά στους ουρανούς ο κόσμος να αντικρίσει...
Στη θέση απού 'χα τη καρδιά, εδά 'ναι η μορφή σου,για να νομίζω μάθια μου, πως βρίχνομαι... ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
πολλά τά λάθη τίς ζωής...μα τίς αγάπης χίλια...πονώ στόν έρωτα δέ ζώ...κι άς μέ φιλάς στά χείλια !
Δεν είσαι αίμα να μπορώ μετάγγιση να κάνω...μόνο' σαι αέρας και χωρίς εσένα θα ποθάνω...
Αν πω πως δε σ αγάπησα άνθρωπο δε θα πείσω...αφού μόνο η σκέψη σου με κάνει να δακρυσω...
Δέν κάνω λάθη μά πονώ...μ αγάπη πλημυρίζω...μά πόνος μές τά στήθια μου...καί μοναχός δακρύζω!
ΜΑΝΑ...δε μ εκανες να ζω...μα ν αγαπω να λιωνω...τον ερωτα τις να πονω...στις σκεψεις να παγωνω!
Γύρισε πίσω να μας βρει, μαζί ο νέος χρόνος μα προλαβαίνεις ανε θες γιορτές μην κάνεις μόνος!
Ήθελα να 'χα δύναμη τόση που να μπορούσα την ώρα που 'μαστε μαζί να τηνε σταματούσα...
Ήλιος καυτός η σκέψη σου κι ειν' η καρδιά μου χιόνι και κάθε που σε θυμηθώ ένα κομμάτι λιώνει...
Αν δε μπορέσω τα φτερά,που χω να μοιραστούμε, θα τα μαδήσω και θα ρθω μαζί να περπατούμε.!!
Η αγαπη λένε η παλια, με μια καινούργια σβήνει, μα η δική σου παρελθόν και μέλλον θ' απομείνει!!!!
Δεν την μπορω την μοναξια οχι πως τη φοβαμαι... μα θελω και μια αγκαλια τα βραδια που κοιμαμαι!!!‌
Να ξέρεις με την σκέψη μου πως βρίσκομαι κοντά σου μα το κορμί παρακαλά να 'ταν στην αγκαλιά σου.....
Δροσοσταλίδα να μου ναι αγριολούλουδο μου να το περνώ στα φύλλα σου απάνω το καιρό μου ......
Κανε γραπτή τη σκέψη σου τι σκέφτεσαι να μάθω να δω αν βγούνε αληθινά τα όνειρα που πλάθω ???
Το σ' αγαπώ είναι γλυκό, ακόμη κι αν πονάει,όταν το λέει μια καρδιά, που ξέρει ν' αγαπάει...
Σ'αγαπησα κι ομως εσυ δεν λες να αλλαξεις γνωμη δεν φταις εσυ μα φταιω εγω που σε λατρευω ακομη
Σ’ότι αγκαλιά κι ανε βρεθείς κι ευτυχισμένη να’σαι θα’ναι βραδιές που θες δεν θες εμένα θα θυμάσαι.
Σάν τό πουλί φτερούγισες..καρδιά μού κ υποφέρω κί σκέψη μου ταξίδεψε.. κοντά μου νά σέ φέρω !
Δεν πίνω για να ξεχαστώ, πίνω μπας και'ρθεις πάλι, έστω και σαν το όνειρο μες του ποτού τη ζάλη.
Η ομορφιά τσ ανατολής του ήλιου η πρώτη αχτίνα σβήνουνε μες στα μάτια σου γυναίκα μερακλίνα!!
Το σ'αγαπώ με γράμματα δεν έχει σημασία,άμα θα μπεί μες τη καρδιά παίρνει μεγάλη αξία.
Μπορεί να είμαστε μακριά, πολλά να μας χωρίζουν, μα η καρδιά και η σκέψη μας σύνορα δε γνωρίζουν!!!!!
Oσο πολυ κι αν σ'αγαπω,μη βαλει το μυαλο σου,οτι θα γινω καποτε,παιχνιδι των χεριω σου!!
Παρε μωρο μου την καρδια και κανε την κομματια αφου εγω δεν θα μπορω να δω τα δυο σου ματια.
Πως να σε βγάλω απ' την καρδιά χωρίς να νιώσει πόνο αφου έχει μάθει να χτυπά για το σεβντά σου μόνο
Μέσα στης νύχτας τ'όνειρο, πλανιέται η μορφή σου, και η καρδιά αναζητά, κάποια ανάμνηση σου
Οταν περνας,και τα θωρω τα ομορφα σου ματια....αναστατωνεις την καρδια,και κανεις την κομματια....
Οντε γελάς θωρεί κανείς κι ανατολή και δύσει ποιος έχει τέτοια ομορφιά σε εικόνα αντικρύσει.......
Με έμαθες ν' ακροβατώ, σε μια δική σου λέξη, στο ψεύτικό σου Σ' ΑΓΑΠΩ, που μ' έχει....καταστρέψει!
Δε θα σου πω το Σ' ΑΓΑΠΩ, όντε το φέρει ο χρόνος, μα θ' ακουστεί να γιατρευτεί, και ν' απαλύνει ο πόνος...
Θάλασσα γω. ποτάμι εσύ.. Στην αγκαλιά μου έλα …να σου φωνάξω σ’αγαπώ όμορφη θυγατέρα…!
Όλοι πιστεύουν στο Θεό μα γω ’μαι ειδωλολάτρης γιατί πιστεύω για Θεό τα λόγια μιας αγάπης…
Με το Θεό σε σύγρκινα..μα διαφορά ....δεν είδα εκείνος μου δωσε ζωή.....κι εσύ να ζω ....ελπίδα!!!!!!!!!!!
Κι αν άλλο επαντρευτηκες είσαι δικιά μου ακόμα, γιατί έχω την καρδιά, κι ας έχει αυτός το σώμα..
Στον ύπνο σου αν αισθανθεις βάρος στη αγκαλιά σου...η σκέψη μου κουράστηκε και πλαγιασε κοντα σου...
Δε μ αγαπάς όπως εγώ, τη δυναμη δεν έχεις...γι αυτό στα πάθη του σεβντα μη μπεις για δεν αντεχεις..
Απόψε ήρθες ξαφνικά μέσα στη μοναξιά μου...κι ένεση ενδοφλεβια εγινες στην καρδιά μου...
Άνθρωπος που δεν αγαπά και όνειρα δεν κάνει, μπορεί να ζει μα της ζωής το νόημα το χάνει.
Μη φοβηθεις φαντάσματα αν δεις στη γειτονιά σου...τα πεθαμενα μου όνειρα ψάχνουν την αγκαλιά σου..
Μη φοβηθεις φαντάσματα αν δεις στη γειτονιά σου...τα πεθαμενα μου όνειρα ψάχνουν την αγκαλιά σου..
Πέτρα θα κάμω την καρδιά άμα ξαναζυγώσεις δεν θα σου δώκω τη χαρά να με ξαναπληγώσεις
Πολλά 'χω συναισθήματα, μα ο σεβντάς σου φως μου,είναι το ωραιότερο συναίσθημα του κόσμου!
Ποτε τη λεξη σ αγαπω, μην πεις αν δεν την νοιωσεις,θα ναι αρκετη τα ονειρα που κανω να σκοτωσεις..
Για σενα η αγαπη μου ολο και μεγαλωνει,σαν τον αερα που φυσα κι ολα τα ξεριζωνει...
Τη σκεψη που δεν φαινεται, στελνω να ρθει κοντα σου,αντι εμενα εστω αυτη, να χεις στην αγκαλια σου...
Αν μ`αγαπάς μη μ`αγαπάς σαν να σου Περισσεύω, φτωχή κι αν έχω την καρδιά, ΠΟΤΕ δε ζητιανεύω!!!
Μορφή δική σου προσπαθώ στο δάκρυ μου να δώσω ώρες που κλαίω αμοναχός δίπλα μου να σε νοιώσω.....
Ήλιος θα είσαι μάτια μου και γω θα ΄μαι φεγγάρι σαν βασιλεύεις να γλιστράς μεσ τη ζεστή μου αγκάλη....
Ζωγράφισα τον έρωτα και σε έβαλα λουλούδι μετά σε μελοποίησα και σε έκανα τραγούδι..
Το βράδυ πριν να κοιμηθείς έλα στα όνειρά μου έλα να ακούσεις πως χτυπά για σένα η καρδιά μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου