Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

MANTINADES FILIAS


ΦΙΛΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΣΕΒΑΣΜΟ...ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ...ΘΩΡΡΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗ ΖΩΗ.. ΤΣΙ ΛΕΕΙ ...ΣΕ'ΧΩ ΝΙΚΗΣΕΙ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ανάθεμά τη τη φιλιά, που μπήκε μες τη μέση και τόπο η αγάπη μου, δεν ήβρηκε να θέσει.....
Μ'είχες για φίλο, όμως εγώ, έτσι ποτέ δεν σ'είδα.. μα όποιος γυρεύγει τα πολλά.. θα χάσει και τα λίγα.
Στέλνω την καληνύχτα μου σ'εκείνουσ που την παίρνουν κι εύχομαι τα στοιχάκια μου τη ζεστασία να φέρνουν...
Σαν φιλο θα σε χαιρετω κι ας ξερω πως δεν εισαι...μα θα 'χω ελπιδα πως κι εσυ μπορει να προσποιεισαι....
Όταν γελάς η μοναξιά φοβάται και θυμώνει και πάει αμέσως να κρυφτεί όπου βαθιά νυχτώνει.
Μα'γώ για μια καλή φιλιά και μπιστεμένη αγάπη... δεν το λυπούμαι το κορμί, να το φορτώσω πάθη!!!
Γελάς και με το γέλιο σου ένα χεις κατόρθωσει να χεις τη σκέψη αιχμάλωτη και τη καρδιά σκλαβωσει..
Φιλους σε εισαγωγικα γνωριζω καθε μερα ομως καλους και μπιστικους μετρω στη μια μου χερα
Στ' ακρόκλαδα της σκέψης μου εδά και μήνες είσαι γη πέταξε να ξεγνιαστώ γη τη φωλιά σου χτήσε
Βάλε φωτιά μέσα να μπω να 'ναψω σαν φυτίλι μόνο και μόνο για να δείς φίλε πως ειν οι φίλοι

Φίλος σου είμαι κι άμα θες μπορείς να δοκιμάσεις βαλέ φωτιά να μπω μπροστά να σβήσει να περάσεις!

Εχω παρανομο σεβντα κι ανε χαθω χαλαλι θυσια κανω την καρδια για μια φιλια μεγαλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου