Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

MANTINADES EORTASTIKES


ΑΙ'ΒΑΣΙΛΗ ΑΣΕ'ΜΕ ΣΤΟ ΕΛΚΥΘΡΟ Ν'ΑΝΕΒΩ.. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!!♥. ΟΝΤΕ ΠΕΡΝΑΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΑΙ'ΒΑΣΙΛΗ ΑΣΕ'ΜΕ ΣΤΟ ΕΛΚΥΘΡΟ Ν'ΑΝΕΒΩ.. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!!♥. ΟΝΤΕ ΠΕΡΝΑΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΤΟΥ ΑΙ'ΒΑΣΙΛΗ ΕΖΗΤΗΣΑ ΔΩΡΟ ΕΝΑ.ΚΑΙ ΜΟΝΟ.. Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ'ΡΘΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΟΝΟ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
Ο ΠΟΝΟΣ ΗΡΘΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΤΟΣ..ΜΟΙΡΑ..ΓΙΑ ΠΟΔΑΡΙΚΟ... ΤΟΝ ΕΣΤΗΛΕ.ΟΦΕΤΟΣ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΤΗ ΚΙΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΜΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ..Η ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ Μ'ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΩ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΧΩ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ...ΗΡΘΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΡΕΒΕΓΙΟΝ ΝΑ ΜΗ Σ ΑΦΗΣΩ ΜΟΝΟ..ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΛΑΙΕΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΛΑΙΕΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΗΝΤΑ ΕΥΧΗ ΝΑ ΚΑΝΩ....ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΗΝΤΑ ΕΥΧΗ ΝΑ ΚΑΝΩ....ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ
‎"Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς έλα στα όνειρά μου, ν' αρχίσει με χαμόγελο εφέτος η χρονιά μου!
Ανάσταση στα μάθια μου, είδες στο γυρισμό σου, που 'χανε όψη πένθιμη, μετά το μισεμό σου......
Τσι πλια καλύτερες ευχές, από καρδιάς σας στέλνω, έτη καλά σας εύχομαι, μέρες των Χριστουγέννω.
Με την καινούρια τη χρονιά, ευχή καρδιάς σου κάνω, να στρώνει η ζωή χαρές, να περπατείς επάνω!
Πως μ'αγαπάς το διάβασα, σ'ενός αρνιού τη σπάλα,μα εγώ για να βεβαιωθώ, θα πάω να σφάξω κι άλλα..
Χίλιες ευχές σε μια καρδιά, γεμάτη καλοσύνη, που ο Θεός μόνο χαρές, αξίζει να της δίνει..
Ζευγάρι στέλνω τα πουλιά, που ανέ χαθεί το ένα, το άλλο να 'ρθει και να σου πεί, χρόνια πολλά απο μένα
Ειναι μακρια και δεν μπορω, μα κανε μου την χαρη, πες της εσυ, χρονια πολλα κι οτι ποθη φεγγαρι
Οσα τα τριανταφυλλα, του Μαη τ' ανθισμενα, τοσα σου ευχομαι και γω, χρονια ευτυχισμενα
Δεν εύχομαι χρόνια πολλά να μη κακογεράσεις μα όσα σου βγαίνουνε να τα ζεις να τα καλοπεράσεις
Οσα λουλουδια εχει η ανοιξη και ο χειμωνας χιονια τοσα σου ευχομαι κι εγω ευτυχισμενα χρονια...
Καινούργιος χρόνος και παλιός στη μέση μ'έχουν βάλει....Παίξε καινούργιε του παλιού το χτύπο να ποθάνει..
Αμε να φύγεις να χαθείς αναθεμά σε χρόνε και εγώ θα γράψω στς ουρανούς καλοστραθιά σου πόνε......
Αι Βασίλη να μην ρθεις ετσι κι αλλιώς δεν γένω αφου δεν μου'φερες ποτε αυτό που περιμένω....
Καινούριε χρόνε έλα μπλιο για δεν αντέχω άλλο η τον παντέρμο τον παλιό να μπώθω να ποβγάλω
Με ταχυδρόμο την καρδιά, τη σκέψη αεροπλάνο... στέλνω ευχές, χρόνια πολλά, σε φίλους που δε φτάνω.
Αστερια εχω στο δεντρό, μοναδικα στολιδια, ειναι τα μονα που ΄χουνε...λαμψη με σενα ιδια...
Με του Χριστού τη γέννηση κάνω ευχές για σένα να'ναι τα χρόνια σου πολλά καλά και ευτυχισμένα!!!
‎"Άγγελος ήτανε Θεού, της Βηθλεέμ τ΄αστέρι, είθε και φέτος τη χαρά, στο σπίτι σας να φέρει."
Άγιος Βασίλης θα γενώ να μπω στ αρχοντικό σου κι αντί για δώρο την καρδιά θ’αφήσω στο δεντρό σου…
Χριστούγεννα Πρωτοχρονιά χρονιάρες μέρες πάλι μα δε γιορτάζω άμα δεν μπω στην δροσερή σου αγκάλη...!!
Απ΄την καρδιά μου μια ευχή, σου στέλνω με τη σκέψη, του θεανθρώπου η γέννηση ό,τι ποθείς να πέψει.
Θεέ μου και κάνε τις ευχές όλου του κόσμου πράξη και η ζωή του καθενός προς το καλό να αλλάξει.
Όσα λουλούδια ανθίζουνε στην Κρήτη κάθε χρόνο, τόσες ευχές σας εύχομαι για τον καινούργιο χρόνο...
Αν δεις στον σπίτι σου πουλιά να χαμηλοπετούνε μην τα τρομάξεις στα φτερά τα ευχές μου σου κρατούνε....
Ο,τι στον κόσμο επιθυμείς και πλάθεις με το νου σου,να σου τα φέρει η χρονιά στη πόρτα του σπιτιού σου...
Χαρές μεγάλες της ζωης, το χρόνο αυτό να ζήσεις, τόσες πολλές που να μπορείς και σ άλλους να χαρίσεις,,,
Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά, χίλιες ευχές χαρίζω σ’ ανθρώπους που τους αγαπώ και τους υπολογίζω
Τις μέρες της πρωτοχρονιάς χίλιες ευχές χαρίζω, σε φίλους που τους αγαπώ και τους υπολογίζω..
Ποιανού λαού αλφάβητο, ποιες λέξεις να ταιριάξω να περιγράψουν τις ευχές που θέλω να σου γράψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου